1 Senaste redigerad av Rasmus Kaj (2013-03-19 07:52:09)

Tråd: SeF Stockholm våren 2013

Äntligen är det dags för årets första Seriecafé! Temat är Stockholm i Serier, inspirerat av utställningen på Stockholms Stadsmuseum.

Vi träffas på Stadsmuseets Kafé Ryssgården klockan 14 på lördag den 23 mars. Museet har öppet 11 - 17, så vi hinner titta på utställningen både före och efter caféträffen.

Entrébiljett på museet kostar 100:- och gäller hela året. Man behöver inte ha biljett för att komma och fika, men för att se själva utställningen.

Träffen arrangeras av Seriefrämjandet Stockholm, men alla serieintresserade är välkomna, man behöver inte vara medlem i Seriefrämjandet.

Vill man anmäla sig finns det ett event på facebook: https://www.facebook.com/events/356415837800892/ -- vill man inte använda facebook går det bra att dyka upp ändå eller anmäla sig här i tråden eller per epost / pm till mig.

Sv: SeF Stockholm våren 2013

Observera datumet 23 mars, dvs nu på lördag!  Jag råkade skriva 29 här först (och på facebook lyckades jag skriva 22 från början) ...  Det rätta datumet är Lördag 2013-03-23 och inget annat.