1 Senaste redigerad av K.J (2012-02-16 21:51:31)

Tråd: Simon Bisley´s fan

Hej är ny här så rätta gärna till om jag hamnade lite fel!iallefall är ett stort fan av allt Simon bisley har gjort,och letade på dom vanliga sidorna dvs ebay osv men fann det ganska krångligt att få rätt språk samt krångel med frakt och sådant,tar gärna emot tips om sidor eller butiker där man kan få tag i så mycket som möjligt av hans underbara skapelser,språk på tidningar skall ju helst vara engelska därefter svenska men inget måste precis.

Sv: Simon Bisley´s fan

Jag tror inte det finns så mycket av Bisley på svenska. Det gick en del Lobo i gamla Magnum under tidiga 90-talet, vilka också publicerade någon Batman-special några år senare och förutom det tror jag RSR Epix kan ha gett ut litet.

Jag förstår annars inte helt din fråga, men tycker att du även ska registrera dig på Serieforum och fråga där det finns många som har koll på samlande.

Ethno-postmodernism in an Albert Speer pattern dominates.

Wakuran skrev:

Jag tror inte det finns så mycket av Bisley på svenska. Det gick en del Lobo i gamla Magnum under tidiga 90-talet, vilka också publicerade någon Batman-special några år senare och förutom det tror jag RSR Epix kan ha gett ut litet.

Jag förstår annars inte helt din fråga, men tycker att du även ska registrera dig på Serieforum och fråga där det finns många som har koll på samlande.

okej jo dom du nämner har jag redan,som du skriver så är jag antagligen lite fel ute på vart jag ställer frågan...skall leta vidare på serieforumet få se om min fråga blir tydligare då:-)tack för svaret i vilket fall

Fel ute och fel ute. Du kan förhoppningsvis få ett svar här också, men det är tyvärr litet ont om folk som skriver här.

Ethno-postmodernism in an Albert Speer pattern dominates.

Mitt förslag är att du kollar på Heavy Metal´s hemsida. Där finns massor