Tråd: Guy DeLisle og "Pyongyang"

jeg har før fremhævet Guy DeLisle som en af de interessante nye tegnere, men nu har jeg lånt "Pyongyang" på biblioteket, og hold da kæft, hvor er den slapt tegnet, har næsten ikke lyst til at læse den. Hvis ikke det var fordi emnet var så interessant - hvorfor kunne han ikke alliere sig med en god tegner?

"When the desert comes, people will be sad; just as Cannery Row was sad when all the pilchards were caught and canned and eaten." - John Steinbeck

Sv: Guy DeLisle og "Pyongyang"

Tja, det är iaf rätt effektivt cartoony gjort, och passar rätt bra till den kåserande stilen. Jag tycker inte han egentligen känns som en särskilt dålig tecknare, utan det verkar till stor del vara ett stilval.

Ethno-postmodernism in an Albert Speer pattern dominates.

Sv: Guy DeLisle og "Pyongyang"

Wakuran skrev:

Tja, det är iaf rätt effektivt cartoony gjort, och passar rätt bra till den kåserande stilen. Jag tycker inte han egentligen känns som en särskilt dålig tecknare, utan det verkar till stor del vara ett stilval.

Det MÅ næsten være et stilvalg, hovedpersonen kan simpelthen ikke tegnes mere enkelt! Selv jeg ville kunne tegne sådan. Jeg er desværre ikke imponeret.

"When the desert comes, people will be sad; just as Cannery Row was sad when all the pilchards were caught and canned and eaten." - John Steinbeck