Tråd: Lou! i Comic Party

Jeg har tænkt mig at købe Comic Party når det udkommer, da det bl.a. vil indeholde serien Lou! af Julien Neel, fra forlaget Glénat. Håber bare, at serien er i farver i Comic Party.

Der er foreløbig udkommet fem albums i Frankrig, med et sjette på vej, og tre i Sverige.

http://img413.imageshack.us/img413/9534/lou2070620055029682521.jpg

"When the desert comes, people will be sad; just as Cannery Row was sad when all the pilchards were caught and canned and eaten." - John Steinbeck

Sv: Lou! i Comic Party

Vad är Comic Party? En dansk serietidning?

Ethno-postmodernism in an Albert Speer pattern dominates.

3 Senaste redigerad av GoogaMooga (2010-10-23 18:26:08)

Wakuran skrev:

Vad är Comic Party? En dansk serietidning?

Ja, det er nogle danske fans, der har startet et nyt fan forlag med et antologi blad (meget blandet). Det udkommer her i efteråret. Vi har efterhånden en del fan-drevne forlag i Danmark, og det er godt, for de kan udgive smallere ting.

"When the desert comes, people will be sad; just as Cannery Row was sad when all the pilchards were caught and canned and eaten." - John Steinbeck

Kul. Finns det någon hemsida? Eller har ComicWiki.dk någon artikel?

Problemet med blandade antologitidningar är ju att de ofta säljer dåligt p.g.a. spretigt innehåll och en dåligt definierad målgrupp. Man får hoppas det här projektet går bättre.

Wakuran skrev:

Problemet med blandade antologitidningar är ju att de ofta säljer dåligt p.g.a. spretigt innehåll och en dåligt definierad målgrupp. Man får hoppas det här projektet går bättre.

Ja, jeg er også bekymret for hvordan det skal gå dem. Det er hunde-svært at sælge blade i Danmark, f.eks. ingen superhelte blade tilbage.