Tråd: Dansk Anders And Ekstra (Kalle Anka) verdens-sensation!!!
Mon I får en svensk udgave af det nye Anders And Ekstra? Jeg napper nok to eksemplarer og rapper af fryd, dette er en verdens-sensation!!!
Forum för tecknade serier. För att kunna posta måste du registrera dig. Seriefrämjandets hemsida finns här, och seriewikin här.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Seriefrämjandets forum » Disneyserier » Dansk Anders And Ekstra (Kalle Anka) verdens-sensation!!!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mon I får en svensk udgave af det nye Anders And Ekstra? Jeg napper nok to eksemplarer og rapper af fryd, dette er en verdens-sensation!!!
Den ser ju rätt kul ut! Kanske kan köpa den begagnad på Faraos eller något, senare.
Är designen förresten snodd från Ekstrabladet, eller något annat?
Jag minns förresten någon Taliaferro-stripp där det ser ut som knattarna pissar i ett mikroskop(!) Undrar om den strippen är med...
Designet er taget fra det ugentlige "Se & Hør" blad, et gossip-radio-TV blad. Jeg tror, det bliver svært at finde brugt, så jeg køber en to-tre stk- den 28.
Her er nogle smagsprøver af indholdet. Bemærk de originale farver i "Atom Bomb":
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Seriefrämjandets forum » Disneyserier » Dansk Anders And Ekstra (Kalle Anka) verdens-sensation!!!