Sv: Inför årsmötet 30/5
Isegrim skrev:Det enda sätt som jag kan se är väl att lyfta fram allt positivt som sker.
Hur gör man om en diskussionstråd som uppenbarligen hålls igång av person(er) som hyser personlig agg till någon till något positivt?
Diskussionstråd? Vem har talat om det. Det finns väl en massa andra sätt att informera på. Det gäller i och för sig
att informationen blir lättillgänglig även för ickemedlemmar och på så vis vinna fler medlemmar.
Isegrim skrev:Vidare. Kritik och ifrågasättande är inte i sig något negativt, snarare något bra. Det är när kritiken inte bemöts alternativt "sablas ner" som det blir något negativt.
Välbefogad kritik, ja. Men när det övergår i ren personförföljelse så är det banne mig inte "kritik" eller "något bra". Hur menar du att detta ska "bemötas" egentligen utan att det "sablas ner"?
Personförföljelse har jag inget till övers för vilket gått fram tidigare.
Att detta får fortgå på det forum du refererar till är inte något som helst argument för att det ska få göra det här också, snarare tvärtom.
Det jag refererade till (med länken) var snarare att kritik (befogad och obefogad) fortgår. Ett sätt att stävja rykten
och obefogad kritik är inte främst att ha ett stängt forum, även om det finns poänger med stängda delar.