Hann f.ö. precis i tid in till Klarabion på söndagen för att se Kaldenboms film, ganska skön och stämningsfull, men litet skum.
Kollar igenom min skörd här, och märker att det inte var så mkt klassiska fanzin i den; direkta fanzinrelaterade utgifter slutade på den modesta summan 1 krona:
Jelly Roll Blues, Ainur Elmgren (Det var den här tidningen som kostade pengar)
Eld - ett opublicerat bidrag, Mikael Hansen Goobar (Tror jag, litet dåligt tryck i signaturen)
Ännu en dag, osignerad (Kommer inte ihåg var jag plockade upp den)
Alchemist Journal, Olde Soul (Ganska underlig tidning utan serier som verkar handla om div ockult, magik, wicca och sånt, inte läst särskilt noggrannt)
I övrigt hade jag tänkt mig att hålla inköpet rätt begränsade p.g.a. ekonomiska och utrymmesproblem, gick sådär:
Kuti #11 (gratis, litet i gränstrakten mellan fanzin och tabloid)
Rabbit Love Story *4, Marvin (http://www.tpcat.net) (Nederländsk(?)* tidning i typ Pixibok-format med cyniska pantomimserier om förälskade kaniner)
English Conversation, Flu Hartberg (Norska ungdomar på hyttetur, coming-of-age-serie jag funderade på redan förra året. Designad som ett kluddrat skrivblock från skolan på omslaget.)
Sparky O'Hare - Master Electrician, Mawil (Med signering, teckning på kaninen och bruden. Billigast av Mawils grejer, =S och på engelska, min tyska är fortfarande litet knackig.)
Angst Vol.2 (Antologi med Norges alternativgrädda på engelska. Samutgivning mellan Dongery, Jippi och No Comprendo. Osäker på om den finns på norska.)
Otto Jacta Est, Anders Brønserud (Pantomimserie)
Litet prints/vykort av Stina Lövkvist samt av Jonathan från Nosebleed, samt några bishie-teckningar av Carromic med copic markers (eller något) för bara en femma styck. Svinsäker tjej.
En hel drös med visitkort och sånt, några gjorde individuella och snygga visitkort med olika teckningar på och sånt, och de fick skylla sig själva för att jag tog så många.
I övrigt plockade jag upp en hel del kakor och godis samt ännu några Spider-Man-tidningar som har varit standardpriser i Serietekets bioutlottningar den senaste tiden.
*Taiwanesisk / brittisk, tydligen, enligt hemsidan.
Senaste redigerad av Wakuran (2009-04-27 11:30:16)
Ethno-postmodernism in an Albert Speer pattern dominates.