Jag tycker också att det skulle vara fler intervjuer med unga svenska serietecknare. Jag tycker till exempel inte att en intervju med Bud Grace i nästa nummer låter lockande, eftersom jag publiserat flera under min tid som redaktör.
En kommentar till Davids text om Bild & Bubbla. Jag ville inte lägga ut B&B på entreprenad. Jag ville i stora drag göra vad den nuvarande styrelsen har gjort i form att av bredda verksamheten. Men det är 14 år sedan och vi behöver inte ta den debatten igen.
Sedan håller jag med om serieoriginalen var kul att se. Jag skänkte mina till Svensk seriearkiv, förutom mitt Don Rosa-original. I alla fall så visste jag att de är klippta och klistrade.
Dessutom håller jag med Björn att en del ytterligare textredigering skulle vara bra. Nu har jag inte hunnit läsa hela numret, men det är kul att hitta tidningen i posten. Ni gör ett bra jobb.
Mikael Sol, vi veganer äter andra saker än potatis. I dag åt jag pasta ett bord intill eftersittningen till en begravning av en knivmördad kioskägare i Norrköping.