Tråd: Jeg vil gerne ændre mit användar navn

Hej, jeg meldte mig ind i 2006 som Søren K, men har kun skrevet fire indlæg før dette. Nu kan jeg se, at Forummet tillader pseudonymer, så jeg vil gerne ændre mit användar navn for at bringe det i tråd med mit navn på andre internet fora. Er der en admin, der vil hjælpe mig?

"When the desert comes, people will be sad; just as Cannery Row was sad when all the pilchards were caught and canned and eaten." - John Steinbeck

Sv: Jeg vil gerne ændre mit användar navn

Jag är bara moderator, inte admin, men jag antar att det är okej om du skapar dig en ny användare, bara du håller dig till den.

Vad säger Admin?...

Ethno-postmodernism in an Albert Speer pattern dominates.

Ja, jeg skal nok holde mig til det nye navn. Der vil ikke blive forvirring, for jeg har som sagt kun postet nu seks gange som Søren K. Det er for at være konsekvent med mine andre internet fora.

"When the desert comes, people will be sad; just as Cannery Row was sad when all the pilchards were caught and canned and eaten." - John Steinbeck

4 Senaste redigerad av Wakuran (2009-03-20 21:36:04)

Kun = enbart, endast, för er som inte är så bra på danska. (Går iofs i princip att luska ut från sammanhanget, men ändå...)

Edit: Aha, nu verkar Admin ha fixat det, iallafall. Bra!

Ethno-postmodernism in an Albert Speer pattern dominates.

Tak til Agneta Hallin for hjælpen. Jeg vil kommunikere med jer på dansk og engelsk; I kan bare svare på svensk, for jeg ser mange film på SVT og er vant til at læse svensk.

mvh
GoogaMooga