Tråd: Vinjettbilder?

Under den här texten så har jag en bild som länkar till en min blogg. Hur länge har man egentligen kunnat göra så på forumet och när infördes det i så fall? Jag har för mig att jag försökte göra det när jag var ny på forumet, men då fanns inte den möjligheten.

Mina åsikter här speglar Svenska Kyrkans åsikter som jag är medlem i sedan födsel.

Sv: Vinjettbilder?

Jag ser ingen bild. Bara texten <bild>. Ligger det under mina personliga inställningar?

/ola

Aha, det kanske är så för vissa. Flera har i alla fall vinjettbilder, Mikke, jag och Stef bland annat. Tror Mikke var först med det och jag tvåa. I alla fall enligt mina inställningar som är standardinställningen.

Mina åsikter här speglar Svenska Kyrkans åsikter som jag är medlem i sedan födsel.

4 Senaste redigerad av mikke schirén (2009-01-21 00:10:23)

Mikael Sol skrev:

Aha, det kanske är så för vissa. Flera har i alla fall vinjettbilder, Mikke, jag och Stef bland annat. Tror Mikke var först med det och jag tvåa. I alla fall enligt mina inställningar som är standardinställningen.

Att aktivera möjligeheten för bild i signaturen var det sista jag gjorde innan jag förlorade mina adminrättigheter. Helt enkelt för att jag inte sett att möjligheten fanns tidigare...

5 Senaste redigerad av Linus van Pelt (2009-01-21 00:53:41)

Lite irriterande är de kanske, men man kan väl leva med dem om än inte dö för dem. Eller borde man kanske tvärtom satsa på sådana där grälla stora blinkande signaturbilder som visar vilken seriefigur man mest identifierar sig med, I AM KNOLL... I AM TOTT... och liknande.

Det är ju en rätt vanlig grej med vinjettbilder på de flesta forumen, men nog allt kan de vara störande.

Om man inte vill se bilder i andras signaturer så kan man stänga av det under sina profilinställningar. Klicka på länken för Presentation och klicka sedan ur 'Visa bilder i signaturer'.