Tråd: Barnbokhandel?
Finns det någon bokhandel i Stockholm som har bra utbud på begagnade barnböcker?
Jag skulle vilja försöka hitta sådana jag läste på 70-talet,men jag har glömt de flesta titlarna.
Forum för tecknade serier. För att kunna posta måste du registrera dig. Seriefrämjandets hemsida finns här, och seriewikin här.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Finns det någon bokhandel i Stockholm som har bra utbud på begagnade barnböcker?
Jag skulle vilja försöka hitta sådana jag läste på 70-talet,men jag har glömt de flesta titlarna.
Jag vill minnas att det fanns ett barnboksantikvariat inhyst i bokmagasinet på Hornsgatan men jag har inte varit där inne på ett par år nu. Kan vara värt att ta en titt i alla fall.
Jag kan tänka mig att skiljas från en kasse barnböcker mot skälig kompensation... Är född 68 så inte otroligt att det är vad du är ute efter...
/Mats
Senaste redigerad av mohsart (2007-03-25 21:31:05)
Jag kan tänka mig att skiljas från en kasse barnböcker mot skälig kompensation... Är född 68 så inte otroligt att det är vad du är ute efter...
/Mats
Det vore roligt att kolla igenom den, fast jag bor inte i stan,så jag kan inte komma och kolla just nu.:)
Här finns några länkar, ett stycke ned, till några barnboksantikvariat
Läslusen i Uppsala var åtminstone tidigare både antikvariat och bokhandel. (Det var där jag personligen kompletterade en del brister i mitt bibliotek contra favoriter i lågstadiets skolbibliotek -- "Kung Svarträv av Athapaska" m fl.)
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara