Sv: Spiderman 3 trailer online

Dardy skrev:

Men jag har sett en riktig teaser där venom är med.. tror den är äkta.. men eddie brock e med det ser man i den riktiga trailern med. han står vid klocktornet o säger "parker..." och sen visar dom när parker sliter av sig dräkten.. som i spider man tas och i serietidningen?
Och på nån filmsida står alla roller och där står någon som spelar eddie brock big_smile altså venom är med eller blir till i denna film.

Ingen akta teaser dar Venom ar med har slappts. Jag ar 100% saker. Det skulle vara overallt pa natet i sa fall, och inte minst pa Newsarama och Ain't It Cool News.

Dessutom, bara for att Eddie Brock ar med behover inte Venom vara med. Curt Conners var med i 2an men ingen Lizard. Men, Raimi har sagt att Venom ar med i 10 min (men inte var), sa jag tror att det ar en set-up for 4an dar Venom ar "huvudskurken". Brock far nog drakten i slutet av 3an. Tank pa att man maste fa med hela "Eddie hatar Peter" och "Symbioten hatar Peter" storyn PLUS att Peter maste fa symbioten och bekampa brott och sen gora sig av med den och INNAN Eddie kan bli Venom. Kan inte bli bra, savida de inte gor det till en set-up.

Jepp, mitt tangentbord saknar å, ä och ö och jag tanker inte gora nat at det. Vanj dig vid det, det gjorde jag.

Eftersom venom troligen kommer att var helt animerad så kanske det inte finns några bilder klara på honom. Jag tror många fans kommmer att bli besvikna om Venom inte är med. Jag ser iallafall fram emot  Sandman som var först av alla skurkar i tidningen. Harry-goblin kan ju inte vara så intresant. vi har ju redan set spidey slåss mod goblin, eller hur?

På resande fot skrev:

Jag ser iallafall fram emot  Sandman som var först av alla skurkar i tidningen.

Chameleon, Vulture, Tinkerer och Dr Octopus kom före, om man ska vara petig.

Och småskurken som sköt farbror Ben (även om det var i "Amazing Fantasy"-tidningen, om man ska vara petig...)

Ethno-postmodernism in an Albert Speer pattern dominates.

Så klart har ni rätt. jag menade i av de som är med i 3:an

Hur som helst så verkar det som att det är mycket som ska  få plats i filmen. Gen Stacy- historien och jag tyckte mig se en ring(  som peter tapar i luften) Ska han hinna gifta sig med MJ? Hela historien med svarta dräkten( hur de nu ska förklara det, jag tror inte Sam Reimi blandar in rymden och aliens) och så ska harry hinna bli goblin. hoppas det inte blir för grötigt

Topher Grace blir Venom.

http://www.comics2film.com/FanFrame.php?f_id=21062

Tuggbuss Wallin

- Use the Batfish Robin!

Är det någon som varit inne och sett det som kallas teaser poster  på den gamla spider-man sidan och om man trycker på play så ändras den och blir svart? varför ändras även spindeln på bröstet?

De kanske har olika design på spindeln...??

Så var det ju i serien i alla fall.

Mina åsikter här speglar Svenska Kyrkans åsikter som jag är medlem i sedan födsel.

Här är en länk til en väldigt suddig trailer för filmen. Antagligen någon som använt sin mobilkamera.
Det här är en officiell tariler som visades på comiccon. Kvalitéen är urusel men man kan se både Venom och Sandman. En officiell version kommer att läggas upp på filmens hemsida inom kort.

http://www.comics2film.com/FanFrame.php?f_id=21119

Tuggbuss Wallin

- Use the Batfish Robin!

36 Senaste redigerad av Skeptikern (2006-07-30 00:22:46)

jimmy skrev:

Topher Grace blir Venom.

Ha! Så den spinkige killen från That 70's Show ska spela världens superskurk! Jag undrar hur fan filmskaparna tänkte när de rollsatte honom. Ska bli kul att se, särskilt när jag alltid kommer att förknippa Topher Grace med Eric Forman från That 70's Show, ungefär på samma sätt man alltid kommer att minnas Elijah Wood som Frodo i Sagan om ringen.

Enligt trailern verkar filmen vara rätt lovande, hoppas den är bättre än 2:an.

Regnår. En näktergal ur avundens alla kronor kallas ned nu. Varulagret känner ånger.

Topher Grace var bra i Traffic i alla fall!
Sen påminner han rätt mycket om vår älskade Tobey, tycker jag.

Mina åsikter här speglar Svenska Kyrkans åsikter som jag är medlem i sedan födsel.

Skeptikern skrev:
jimmy skrev:

Topher Grace blir Venom.

Ha! Så den spinkige killen från That 70's Show ska spela världens superskurk! Jag undrar hur fan filmskaparna tänkte när de rollsatte honom. Ska bli kul att se, särskilt när jag alltid kommer att förknippa Topher Grace med Eric Forman från That 70's Show,

Han var väldigt bra i "Traffic".

/ola

Smurf!

Um... missade din post där, Sol. Eller så började vi skriva samtidigt och det tog bara 2 timmar och 20 minuter längre för mig.

/ola

Jag kom på det. Jag skyller som vanligt på att jag jobbar natt och är totalt förvirrad pga det.

Jag snubblade över två intervju-filmer på http://www.scifi.com/scifiwire/index.ph … p;id=37390 som har med Spider-Man 3.
Dels så intervjuas skådisarna och dels så intervjuas Sam Raimi på Comic-Con.

SPOILER SPOILER SPOILER

Ni kanske redan visste detta men för mig så kom det som en chock.
I 3:an kommer vi få se att det är Flint Marco (Sandman) som mördar Uncle Ben.
Jag tycker att detta suger ganska mycket. Man kan ju inte ändra i historien så mycket.
En film snutt har legat ute men förvunnit, där får man se att killen som man trodde gjorde det i ettan bara sitter i bilen och kollar på.
Kan de inte hitta på en annan intrig? varför måste  Peter Parker ha någon personlig relation till alla skurkar i filmerna. Kan han inte bara fånga dem för att de är farliga?
I serien är det vel bara Norman Osborn som vet Spider-mans riktiga identitet?
Vad tycker ni om detta?

Ja just det om ni nite tror mig så kan ni ju gå in och kolla på den här sidan:

http://www.wireimage.com/GalleryListing … amp;nbc1=1

Topher Grace ser bra ut som Eddie Brock smile. Har vaxt till sig litet, men om inte Venom ar med i den har filmen sa kommer jag iallafall bli besviken. Ska de gora en pirates of the Carribean och bara lagga upp for nasta film? Fuck Hollywood right in the ear.

"Right in the ear, like you really don't care!!"

På resande fot skrev:

SPOILER SPOILER SPOILER

Jag tycker att detta suger ganska mycket. Man kan ju inte ändra i historien så mycket.
En film snutt har legat ute men förvunnit, där får man se att killen som man trodde gjorde det i ettan bara sitter i bilen och kollar på.
Kan de inte hitta på en annan intrig? varför måste  Peter Parker ha någon personlig relation till alla skurkar i filmerna. Kan han inte bara fånga dem för att de är farliga?
Vad tycker ni om detta?

Men det gar val inte rent krasst? Det var ju Blondie (han var blond sa jag kallar honom det for Ben's mordare kommer aldrig att namnges (husregel hos marvel)) som mordade Ben - han tog bilen och flydde. Spidde jagade honom och fick honom i den overgivna byggnaden. Blondie snavade och dog. Var kommer Flint Marco in i bilden? Dessutom, som jag sa innan, Ben's mordare kommer aldrig namnges, men om det ar Flint Marco sa gor dem ju det. Sa mycket skvaller pa natet sa man vet inte vad man ska tro pa... lika bra att inte tro pa nat... Spidde 3 kommer - det racker.

Jepp, mitt tangentbord saknar å, ä och ö och jag tanker inte gora nat at det. Vanj dig vid det, det gjorde jag.

rohrmuller skrev:
På resande fot skrev:

SPOILER SPOILER SPOILER

Vad tycker ni om detta?

Men det gar val inte rent krasst? Det var ju Blondie (han var blond sa jag kallar honom det for Ben's mordare kommer aldrig att namnges (husregel hos marvel)) som mordade Ben - han tog bilen och flydde. Spidde jagade honom och fick honom i den overgivna byggnaden. Blondie snavade och dog. Var kommer Flint Marco in i bilden? Dessutom, som jag sa innan, Ben's mordare kommer aldrig namnges, men om det ar Flint Marco sa gor dem ju det. Sa mycket skvaller pa natet sa man vet inte vad man ska tro pa... lika bra att inte tro pa nat... Spidde 3 kommer - det racker.

Dog Bens mördare i filmen? (Där ser man hur tydligt jag minns den...) I serien blev han ju tillfångatagen och överlämnad till polisen, (samt har även haft några mindre roller efteråt, vad jag minns...)

Jo, namnet har också nämnts. jag minns att hans dotter var med i serien ett tag också.

Tuggbuss Wallin

- Use the Batfish Robin!

Dottern, ja... men bara vid efternamn - men det behover inte betyda att de har samma efternamn - kan ha fatt det fran mamman. Jag har inte min farsas efternamn, t.ex.

50 Senaste redigerad av jimmy (2006-11-10 09:19:44)

Nu ligger den nya trailern uppe på ifilm.com

www.comics2film.com/FanFrame.php?f_id=23042

Tuggbuss Wallin

- Use the Batfish Robin!