Tråd: Spiderman 3 trailer online

Jag var rätt tevksam mot att ha med den svarta dräkten och Venom  i filmer men trailern verkar ju rätt lovande i alla fall

www.sonypictures.com/movies/spiderman3/site/

Tuggbuss Wallin

- Use the Batfish Robin!

Sv: Spiderman 3 trailer online

Det blev Venom, ja, som alla spekulerade om (även om Sam Raimi sägs ha sagt att han hatade figuren...) 
Får spana in trailern sen när jag får tid (och helst lyckas fixa bra ljud, också...)

Ethno-postmodernism in an Albert Speer pattern dominates.

Det blir ju inte bara Venom, Sandman och någon Goblin dyker också upp. Plus en fjärde skurk som inte är angiven ännu.

Tuggbuss Wallin

- Use the Batfish Robin!

jimmy skrev:

Det blir ju inte bara Venom, Sandman och någon Goblin dyker också upp. Plus en fjärde skurk som inte är angiven ännu.

Hm. Säkert att det inte är Joel Schumacher som regisserar alltihop..?

Rosen skrev:
jimmy skrev:

Vadå, har Venom synliga bröstvårtor? smile

/ola

Tror inte att Schumacher släpps i närheten av kostymerade brottsbekämpare igen, såvida det inte gller en nyinspelning av " Zorro- the gay blade" vill säga.

Tuggbuss Wallin

- Use the Batfish Robin!

Ola Hellsten skrev:
Rosen skrev:
jimmy skrev:

Vadå, har Venom synliga bröstvårtor? smile

/ola

Jag vet inte vem som regisserat, men Venoms bröstvårtor syns inte.

Är det inte fortfarande Sam Raimi?

Felix skrev:

Men det är fyra superskurkar i en film, och det känns ganska Schumacher ändå...

Det hade varit värre med bröstvårtor och grälla neonfärger. Jag ser i alla fall frame mot filmen. Den första var inget vidare men tvåan var riktigt lyckad.

Tuggbuss Wallin

- Use the Batfish Robin!

Det är ute med frames...

12 Senaste redigerad av rohrmuller (2006-07-03 20:47:58)

Felix skrev:

Venom syns inte. Punkt slut. Tror inte Venom ar med i 3an - symbioten, ja, men inte Venom. I slutet av filmen kommer Spidde gora sig av med den svarta drakten (de flesta av "draktklippen" i trailern) och sen far Eddie Brock den och sen vet vi vad som hander i SM4.

Och det ar Raimi som regisserat igen...

Jepp, mitt tangentbord saknar å, ä och ö och jag tanker inte gora nat at det. Vanj dig vid det, det gjorde jag.

Jo venom syns i en annan trailer som jag hittade på youtube ( ja äkta ) och det är eddie brock som har den på sig. I denna filmen blir spiderman anklagad för att ha mördat gwen vid bron men den var ju goblin antar jag. Och Goblinen i denna filmen är såklart Harry, minns ni inte hur tvåan slutade?

Stackars Gwen, trots att hon är så söt så får den stackars bruden dö i varenda kontinuitet... /q_p\ ;;

hon är inte så söt i sp3 tror jag:P

Dessutom det... =S

Fat angående venom så kanske han bara kidnappr mary jane i slutet oså slutar det där? vem vet..

Min gud vad jag önskar att det var maj 2007 nu.

Mina åsikter här speglar Svenska Kyrkans åsikter som jag är medlem i sedan födsel.

jag med xD

Jag tror att i alla fall delar av trailern på youtube är fejkade, ser ut som någon photoshopat filmsekvenser från de två första rullarna (ändrat dräktfärg m.m). Venombitarna såg ju "äkta" ut i alla fall.

Tuggbuss Wallin

- Use the Batfish Robin!

Jepp, det visade sig vara en "fantrailer" och inget annat, består av delar från den riktiga trailern och retuscherade delar från de två första filmerna.

Tuggbuss Wallin

- Use the Batfish Robin!

I den officiella trailern syntes ju ingen Venom till. Var har ni fått informationen från att Venom skulle vara med?
Det verkar konstigt att han inte är med i trailern om han är med i filmen. Hollywood gillar att ju att avlsöja det mesta i trailarna.

Mina åsikter här speglar Svenska Kyrkans åsikter som jag är medlem i sedan födsel.

23 Senaste redigerad av Dardy (2006-07-13 12:12:14)

Men jag har sett en riktig teaser där venom är med.. tror den är äkta.. men eddie brock e med det ser man i den riktiga trailern med. han står vid klocktornet o säger "parker..." och sen visar dom när parker sliter av sig dräkten.. som i spider man tas och i serietidningen?
Och på nån filmsida står alla roller och där står någon som spelar eddie brock big_smile altså venom är med eller blir till i denna film.

Dardy skrev:

Men jag har sett en riktig teaser där venom är med.. tror den är äkta..

Jag har hört att det ska finnas en falsk teaser med venom. Det är kanske den.

Imdb.com säger att venom ska vara med, så då är det väl kanske så. Konstigt bara att han inte är med i den officiella trailern. Visserligen är det ett bra tag kvar innan premiären och de vill väl ha nåt nytt att visa upp i kommande trailers.

Sen händer det att företag släpper grejer på youtube innan de blir officiella för att skapa lite kult kring det hela.