Sv: Trådar som spårar ur

Betty Brant. Senare Betty Leeds. Gifte sig med Ned Leeds. Som påstods vara Hobgoblin ett tag.

/ola

Ola Hellsten skrev:

Betty Brant. Senare Betty Leeds. Gifte sig med Ned Leeds.

...Efter en framgångsrik karriär som nakenmodell för bl a Olivia.

Tycker synd om de som får i uppgift att läsa igenom allt och splitta alla trådar. Det kanske inte är mycket nu, men kan bli mer.
Likväl så är det alltid någon som tar illa vid sig av en del moderering, och då blir det ännu mer extraarbete av att man skall ta alla diskussioner som kommer med det.
Det kanske inte ter sig som så mycket nu, men om forumet växer så kommer det (liknande svårhanterlig moderering) att bli ett stort fett "nej jag ORKAR inte" från den/de som modererar.

Min röst ligger på en enkel modereringsstil som man håller på rakt av. Det är lättare för mig, och 100 andra användare, att skapa en ny tråd om det är något nytt jag vill diskutera än att en moderator läser igenom alla 100 trådar och gör lite godtyckliga splittar.

Nu har jag kanske missat något, Alice, men jag tror inte att en moderator ska sitta och göra jobbet. Snare att forumet har en fuktion där du, jag eller nån annan kan välja att bryta ut ett sidsteppande ämne ur en tråd och skapa en ny.

sedär, nu vet jag inte hur det funkar med den här forumkoden, men det brukar ligga på administrationssidan att kunna göra något liknande. Känns som väldigt mycket jobb att koda funktionen för att man själv inte orkar quota ett inlägg och starta en ny tråd?

??????????????????????????????????????????
??????DNS????????????????
?????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????

Woooooo! Hela den här tråden är på väg att spåra ut!

I scream, you scream, we all scream for heroin!